Aikuisten opetus

Kiinnostaako musiikin harrastaminen aikuisiällä? Pohjois-Helsingin Bändikoulun aikuisopetus on juuri sinulle, olet sitten aloittamassa musiikin harrastamista ensimmäistä kertaa tai palaamassa rakkaan vanhan harrastuksen pariin. Tarjolla on aikuisopetusta laajalti eri musiikkiaineissa.
Laaja opetuskattaus

Pohjois-Helsingin Bändikoulu on erinomainen paikka aikuisopiskelijoille. Halusit sitten soittaa tai laulaa bändissä, käydä jonkin instrumentin yksityistunneilla tai opiskella musiikkiteknologiaa tai elektronista musiikkia, meillä se on mahdollista.

Myös erilaiset combot eri aineiden välillä ovat mahdollisia, mikäli haluat samaan aikaan opiskella useita eri musiikkiaineita.

Bändit kokoamme yleensä samantasoisista ja suunnilleen samanikäisistä musikanteista.

Opetus tavoitteiden ja unelmien mukaan

Opetus tapahtuu aina hyvällä fiiliksellä ja oppilaan omia tavoitteita ja unelmia herkällä korvalla kuunnellen. Koska jokaisen soittajan matka ja päämäärä ovat uniikit, myös tuntien opetussisältö koostetaan aina kutakin oppilasta silmällä pitäen ja parhaalla tavalla tukien.

Tärkeintä on se, että olet löytänyt innostuksen musiikkiin. Kaikessa toiminnassamme tähtäämme siihen, että fiilis ja samalla se kipinä pysyy yllä. Musiikkiharrastus antaa hyvää fiilistä pitkin viikkoa ja pitää tutkimustenkin mukaan myös työkykyä yllä.