Elektroninen Musiikki

Haluatko oppia tekemään elektronista musiikkia ja samalla oppia tyylilajissa eniten käytetyistä ohjelmistoista sekä laitteista? Elektronisella musiikilla on jo pitkään ollut vahva jalansija musiikin valtavirrassa. Tietokoneella tehdyt taustat ja biitit ovatkin usein isossa roolissa nykyisten suosituimpien soittolistojen äänimaisemassa. Tarjolla on 2 ryhmämuotoista kurssia sekä yksityisopetusta.
mies soittaa elektronista musiikkia laitteistolla
Elektronisen musiikkiin tuotanto I

Kurssi esittelee perustyökalut elektronisen musiikin tuottamiseen sekä antaa valmiudet tuottaa omaa elektronista musiikkia.

Kurssilla musiikin tekemistä ja tuottamista lähestytään elektroniseen musiikkiin perustuvien tyylien kautta. Kurssin myötä oppilas saa perustiedot yleisemmin elektronisessa musiikissa käytettävistä ohjelmistoista ja laitteista sekä elektronisen musiikin tyyleistä.

Kurssilla jokainen oppilas valmistaa omaa musiikkiaan opettajan ohjauksessa, jolloin kunkin oppilaan oman mieltymyksen mukainen tyylilaji voidaan käsitellä opetuksessa.

Opetus tapahtuu ryhmissä 60min/viikko koko lukukauden ajan

Elektronisen musiikin tuotanto II

Kurssi on tarkoitettu elektronisen musiikin tuotanto I käyneille tai muuten jo edistyneemmille oppilaille.

Kurssilla mennään syvemmälle soundien muokkaukseen, miksaamiseen, masterointiin ja biisien säveltämiseen liittyviin yksityiskohtiin. Lisäksi kurssilla käydään läpi myös musiikin julkaisemiseen ja tekijänoikeuksiin liittyviä asioita.

Opintojen aikana oppilaat työskentelevät pääasiassa omien kappaleidensa kanssa ja saavat ohjausta oman musiikkinsa kehittämiseksi eteenpäin.

Opetus tapahtuu ryhmissä 60min/viikko koko lukukauden ajan

HInnat

Hinnat yhden lukukauden jaksoissa/oppilas. Lukuvuosi koostuu syys- ja kevätlukukaudesta.  Perhealennus -10%. Pidätämme oikeuden muutoksiin.