Valokeilassa Koillinen

Valokeilassa Koillinen on Helsingin Kaupunginteatterin, Zodiak-Uuden tanssin keskuksen, Pohjois-Helsingin Bändikoulun ja Teatteri Tuikkeen yhteinen kolmivuotinen hanke, jonka tehtävänä on lisätä taide- ja kulttuuritarjontaa Tapulikaupungin, Suutarilan, Siltamäen, Puistolan ja Tapanilan kaupunginosissa vuosina 2019-2021.

Hankkeen keskiössä on vuorovaikutus alueen asukkaiden ja hankkeen välillä. Hanke kutsuu kaikki alueen asukkaat osallistumaan taidetoimintaan ei pelkästään katsojina vaan myös tekijöinä. Toimijat yhdessä ja erikseen jalkautuvat työskentelemään asuinympäristöihin lähelle asukkaiden arkea, ulos perinteisistä teatteri- ja esitystiloista.

Esittelyvideo:
Kysy lisää: