Yksityisopetus

Pohjois-Helsingin Bändikoulu tarjoaa maamme parasta sähkökitaran, basson, pianon/kosketinsoitinten, pop/jazz-laulun sekä rumpujen yksityisopetusta. Muista soittimista kannattaa aina ensiksi kysäistä meiltä. Lisäksi valittavana on musiikkituotannon ja elektronisen musiikin yksityistunteja. Opetukseen voi tulla iästä tai lähtötasosta riippumatta.
Tavoitteita ja unelmia tukeva opetus

Vaikka olemme pohjimmiltamme bändikoulu, haluamme silti tarjota oppilaillemme mahdollisuuden kehittää soittotaitoja myös yksityistunneilla. Tunneilla käymme soittotekniikkaa, kuuntelemme ja opettelemme soittamaan kappaleita, harjoittelemme kenties musiikin teoriaa.

Opetus tapahtuu aina hyvällä fiiliksellä ja oppilaan omia tavoitteita ja unelmia herkällä korvalla kuunnellen. Koska jokaisen soittajan matka ja päämäärä ovat uniikit, myös tuntien opetussisältö koostetaan aina kutakin oppilasta silmällä pitäen ja parhaalla tavalla tukien.

Opetusta kaikille

Kun tulet Pohjois-Helsingin Bändikoulun yksityisopetukseen, sinun ei tarvitse osata nuotteja eikä musiikin teoriaa. Sinun ei tarvitse edes tietää miten soittimia pidetään kädessä. Ainoa mitä tarvitset, on oma into sekä rohkeus. Rohkeus unelmoida ja aloittaa soittoharrastus.

Jos olet jo pidempään musisoinut, ammattitaitoiset opettajamme ohjaavat kaikki oppilaat omalle kehityspolulle oppilaan omia mieltymyksiä ja tavoitteita kunnioittaen.

Myös yksityisoppilaat pääsevät halutessaan esiintymään vuotuisissa Pohjois-Helsingin Bändikoulun konserteissa.

HInnat

Hinnat yhden lukukauden jaksoissa/oppilas. Lukuvuosi koostuu syys- ja kevätlukukaudesta.  Perhealennus -10%. Pidätämme oikeuden muutoksiin.