Bändipaja

Bändipaja on suunnattu 6-8 vuotiaille oppilaille. Bändipajassa opiskelu kestää koko lukuvuoden, mutta korkeintaan kaksi vuotta, josta siirrytään pidemmille bänditunneille tai instrumenttiopintoihin. Tunneilla tutustutaan rytmimusiikkiin laulaen, leikkien, liikkuen ja musisoidaan pienryhmässä. Lukuvuoden aikana tutustutaan bändisoittimiin. Bändipaja on iloinen ja kevyt tapa aloittaa musiikinharrastus!
bändipaja, pikkutyttö soittaa syntetisaattoria vasemmalla kädellä
Hyvä ensikosketus musiikkiin

Pohjois-Helsingin Bändikoulun bändipaja on hyvä ja pehmeä tapa ohjata lapsi musiikilliseen maailmaan ja uusien musiikkikokemusten pariin. Siellä tutustutaan eri bändisoittimiin sekä lauletaan, leikitään ja musisoidaan.

Bändipajassa soitettavat kappaleet ja soittimet ovat ajankohtaisia, eri ruuduilta ja bändeistä tuttuja. Oppilaiden omat musiikkiehdotukset otetaan myös opetuksessa ilolla huomioon.

Kehityksellistä hyötyä

Musiikin harrastaminen kehittää lasta monipuolisesti. Tässä harrastuksessa kehittyvät muun muassa ryhmässä toimimisen taito sekä yleinen motoriikka. Viimeaikaiset tutkimukset ovat myös todistaneet musiikin harjoittelemisen tuomista monipuolisista hyödyistä kasvavan lapsen aivotoiminnalle.

Soittimen soittaminen on siis mitä parhainta aivojumppaa! Ja parantaa todistetusti esimerkiksi lapsen kielten opiskelua ja edellytyksiä matemaattiseen ajatteluun.

HInnat

Hinnat yhden lukukauden jaksoissa/oppilas. Lukuvuosi koostuu syys- ja kevätlukukaudesta.  Perhealennus -10%. Pidätämme oikeuden muutoksiin.