Bänditunnit

Pohjois-Helsingin Bändikoulu tarjoaa bändiopetusta kaikenikäisille, vasta-alkajille ja jo pidempään soittaneille. Olemme Suomen vanhin ja kokenein yhtyesoittamiseen keskittynyt musiikkikoulu, joka on tottunut jo pitkään tarjoamaan maamme parasta bändiopetusta. Annamme opetusta kaikissa yleisimmissä bändisoittimissa: kitarassa, bassossa, laulussa, kosketinsoittimissa/pianossa ja rummuissa. Muista soittimista kannattaa aina kysäistä meiltä!
Bändiopetusta kaikille

Voit tulla mukaan bändiopetukseemme yksin, kaverin tai vaikka ihan valmiin kokoonpanon kanssa. Pyrimme kokoamaan jokaiselle soittajalle hänelle parhaalla tavalla sopivan kokoonpanon, jossa voi täysillä keskittyä soittamiseen ja paremmaksi kehittymiseen.

Opetamme myös valmiita kokoonpanoja. Jos sinulla on jo jonkin aikaa kasassa ollut bändi, tarjoamme myös teille mielellämme opetusta ja ohjausta, jolla pyrimme tukemaan kehitystänne sekä viemään teidät uudelle tasolle.

Miksi soittaa bändissä?

Bändissä soittaessa kehitys tapahtuu usein nopeammin kuin yksin harjoitellessa. Bändissä saat ystäviä sekä pääset soittamaan, kehittymään ja ennen kaikkea unelmoimaan yhdessä vertaistesi ja samanhenkisten soittajien kanssa. Saat siis aina tulitukea bändikavereiltasi, joukossa on voimaa!

Yhteisen innostuksen sekä ammattitaitoisten opettajien opastuksen ja tietotaidon voimin pääsette etenemään läpi kaikkien esteiden. Lopulta vain taivas on rajana ja jokainen bändi saa ja voi kehittyä meillä niin pitkälle kuin haluaa, vaikkapa ihan musiikkimaailman kirkkaimmalle huipulle saakka.